os i vancover

Dagens låt; Alla you need is love, - Moulin Rouge



Någon som var uppe i natt och såg tre kronor?

Det var något jag tog mig an att göra. Dagen började dock med att jag först vaknade klockan nio? vet inte riktigt vad som hände där. Hoppades på att jag hade drömt, men klockan stod på 09:00 och jag var pigg som en mört (om man nu säger så)
Så jag pallrade upp arslet och funderade på hur jag skulle bearbeta min morgon, skulle inte träffa bella förrän senare på eftermiddagen och alla vet att den bruden inte vaknar tio i första hand ;)

Satt mig och gjorde en skiss för min meritlista, som mina kära mor ska hjälpa mig att fixa, men jag hade fortfarande mycket tid tills det var dags för bellabus.
Vid två hörde hon av sig och det var dags att gå till henne. Vi gjorde inte mycket, pratade skit, planerade lite lördagen, kommer bli mysigt. Bestämmde även att vi skulle se Moulin Rouge efter hennes träning. Typ den bästa kärleksfilmen som finns??

Hon stack på sin träning och jag drog med peter till ica för att fixa gott till filmen.
Smart som jag är, lovade jag även pappa att spela in när tre kronor skulle möta tyskland. Så när jag väl hade sett min film hos bella, var det bara att pallra mig hem och kolla hockeyn.
Inte för att jag inte gillar hockey, men var tvungen att ha koll på tiden, så att jag inte missade den för pappa. Bra match var det. Sverige visade hur grymma vi är. Gillade första femman tror jag det var, med bröderna sedin, weinhandl och niklas kronwall och lindström. Tyckte att det var den femman som började bäst.

Vaknade inte förrän halv två idag, så är grymt seg nu. Ska försöka göra allt för att kunna som i god tid idag. Har en del grejer att göra. Måste även ringa mia, fast det blir nog imorgon istället.

xoxo

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0