resursdag, yay!!

Dagens låt; Maybellene i hofteholder - Volbeat



Dessa underbara resursdagar! Det är bara att njuta och ta emot! Kan inte bli bättre, bara få sova och inte tänka på bussar för att komma till skolan. Sånt gillar vi!

Ingen träning denna afton, lite tråkigt. Hade inte sagt nej till en träning, efter gårdagens. Kändes som att det låg något i luften, men men. Ibland måste vi ha dåliga dagar.
Fick även pratat med erika och löst ut det, så det kändes ockå bra. Så nu är det nya tag som gäller.

Ikväll ska mina små änglar göra sig ett nytt försök till att hitta sin destination. Dock är jag säker på att de kommer ringa mig ikväll igen. Men vi håller tummarna för dem!

Snart kommer syster hem och så snäll som jag är, ska jag platta hennes hår. Det kommer blir najs.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0