dags för fredag

Kul att när man vaknar och precis ska dra sig till skolan, får man ett sms ifrån malla där det står att hon har mått dåligt hela natten och inte kommer? Detsamma med julia? ett ord - SEGT!
Ídag tänkte jag vara riktigt snäll och åka tidigare till skolan hålla malin sällskap, fastän jag inte hade någon italienska, vi har typ fritt arbete, så blir hon sjuk :(
Inget illa mot malla, men det är bara grymt segt att sitta här och fördríva tiden ;) <3
Men ska nog sätta igång och göra lite italienska, det är alltid bra!

Senare blir det stan med syster! Najs, vi ska nog äta SUSHI!! ÄLSKAR SUSHI, så det kommer bli väldigt bra.
Ska även ta och skicka in CV till olika jobb, det är ju dags att hitta jobb nu till sommaren, man kan ´ju inte vara utan´jobb denna sommaren. Det löser sig!

Har dock ganska ont i mitt finger idag. Slog till den igår på träningen, mitt gamla skadade finger dessutom :( som tur var, är det inte lika illa som förra gången, men ganska ont gör det.

Nu får jag vara duktig och plugga italienska och roa mig på bästa sätt.

xoxo

Kommentarer
Postat av: A

sååååå tråkigt att vi inte ska va med varandra imorn...........

2010-01-29 @ 12:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0