lovets slut närmar sig

Usch. Känns sorgligt att inse att min lov har sin sista dag idag. Segt. Hade mer än gärna varit ledig minst två veckor till, bara tagit det lugnt, ingen stress i skolan. Men, vad ska man göra?
Får helt enkelt ta dagen som den kommer, kan ju faktiskt påpeka att halva min skoltid i gymnasiet har gått! Hur sick är inte det?! Halva liksom, tiden har gått fort.

Vad har jag gjort under lovet då? Jo, det har mest varit det vanliga. Jullovet brukar inte bli något av åka iväg på semesterlov. Det blir mer åt våren. Men mitt lov har varit ett väldigt bra lov. Träffat mina vänner, spelat gothia och sånt. Har velat träffa så många andra av mina vänner, men inte blivit av :( skärpning till nästa år!

Idag var jag faktiskt på en tur i stan, med johanna. Stackaren började skolan igår, så vi åkte in vi halv tre. Hon skulle kolla på en klocka och jag på ett par skor. Tyvärr fick vi inte tag på klockan, eller vi hittade inte affären, hahha. Jag fick dock köpt mig ett par nya stövlar! Mina gamla gick sönder på nyårsafton :(

Imorgon börjar dagis- och innebandy skolan igen. Då var det dags igen, gå upp åtta varje lördag. Segt, men kul är det, faktiskt. Speciellt med dagisbarnen, de är så söta. Vi har våra små favoriter, men inget vi pratar högt om ;)
Sen ska jag in till stan med von Brömsen. Hon behöver mitt moraliska stöd och varför skulle inte jag ställa upp?


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0