mys, mys och bara mys

Dagis- och innebandy skolan avklarad för denna helgen. Skönt. Var ensam, Johanna och Frida var borta i Varberg och spelade, men det gick bra ändå.
Skulle egentligen börjat göra mig i ordning för att träffa Anna och Anna, men icke. Ena Anna skulle jobba, så det blev inställt. Får ta det en annan dag. Dock har alltid just tiden med dem försvinna när man planerar, men nu ska jag inte sitta och tycka synd om mig själv. Får bli mer envis oh ta tag i sakerna i tid!

Skickade även in min ansökan till Liseberg igår. Kändes som att det gick bra. Får bara hoppas på att det lönar sig positivt nu. Så håll tummarna!

Ikväll blir nog ändå en bra kväll. Ska mysa tänkte jag. Sätta på en bra film, kanske läsa lite ur min bok. Ha lite gott att äta vid sidan. Känns som en bra och mysig idé.
Imorgon ska jag antaligen dra mig till svingeln, kolla lite när J-truppen har match. Så det blir nog bra.

Måste även ta och börja öva inför två eventuella redovisningar imorgon. Kommer kanske få redovisa Ipren helt själv, så kanske borde ta tag i det, så jag kan lite i alla fall. Men som sagt, det löser sig.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0