nyår, nytt år, nya möjligheter






Då är det äntligen 2010! Detta kommer bli ett grymt år. Jag blir arton, helt sick, bara en månad och 19 dagar kvar. Hur sinnes som helst!
Hade en grym nyår. Först hemma hos frida med sex andra tjejer, jättemysigt. Så Grevinnan och betjänten, den får man bara inte missa. Sen blev det hockey för min och Pias del, kan ju inte missa våra kära småkronor, även om det var på nyårsafton. Missade dock sista perioden, skulle vidare till en kompis till frida. Men självklart vann sverige med 7-1! Semifinal på söndag, den ska i alla fall inte jag missa. Gött é de!

Träffade mycket trevligt folk. Alla var pratglada och hade kul. Vid slaget fick man även samtal av sina kära väänner. Jaa, jag hade en mycket bra nyårsafton. Tyvärr blev det inga kort, men vad ska man göra ?
Tack frida!<3

Dagen efter var seg. Dock hade jag och amanda bestämt att vi skulle gå på bio. Det blev Alvin och gänget 2. Okej, jag vet, men har man sett den första, kan man lika gärna se den andra. Helt okej var den, men det blir aldrig lika bra som ettan. Men men, helt okej att se.

Idag har jag varit i stan med bellabus. Tanken var att vi skulle in snabbt bara, men icke. Bella ville kolla på lite jeans, men hittade inga. Kom faktiskt hem nyss, tog liiiite längre än tänkt.
Snart blir det mat, sen ska jag dra hem till bella. Vi ska mysa och se film, har övertalat henne att se Eight Below! Jag vet två stycken som kommer gråta ikväll. Sen ska vi säkert se lite annat och snacka skit, me liiike!

Imorgon börjar gothia, hoppas det går grymt för oss. Har ett bra lag, så det ska nog gå vägen

Syster kommer hem ifrån danmark idag!<3

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0