deep



Kvällen igår blev ju lite ändrad, jämfört med hur den var tänkt från början.
Det hela slutade helt enkelt att vi drog ut. Först drog jag, rebo och stone  till Charlies Änglar, har faktiskt börjat uppskatta det stället mer och mer, så det är ett plus :)
Sen drog vi vidare till burger king (?!) lite fel ordning kanske, hahha, neej mupparna var lite hungriga bra.

Kvällen avslutades/höll på inne på  Deep. Kan ju erkänna att jag inte riktigt diggade musik, men man kan inte alltid få det bästa. Dock kunde personalen varit lite trevligare, men men man kan inte alltid ha grymma kvällar :)

Idag drogs det mot stan, kände att det var dags att inskaffa mig en ny kalender!! För er som inte vet, så är jag galen i att skriva upp saker som ska ske, så behöver min kalender. Hittade faktiskt en jättebra, lite tvek i början, men nu känner jag att den är rätt!
Ska upp och skriva i den nu!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0