grattis frida!!



Idag fyller denna lilla tös 19 år, vilket absolut måste nämnas i bloggen!
Grattis på födelsedagen gumman, hoppas du hade en grym kväll igår och en riktigt rolig födelsedag idag!<3

Som jag skrev igår, det blev saltholmen med mina två homies. Möttes i stan redan 08:30, hallå har jag sommarlov? I alla fall, to en trevlig frukost på Espresso house och sen åkte vi iväg till havet. Riktigt najs, dock var det lite småkyligt ibland, men det märkte man senare på resultatet. Har brännt mig lite, dock inte lika mycket som tidigare gånger, men ändå :(

Så skulle även fridisen firas igår. Började med tårta och gått hemma hos henne. Senare drog vi inåt staden. Det hela slutade med att jag hamnade på Queer med syster och hennes kompisar. Hade en grymt kul kväll, även om min bränna känns. Men, man får sota för sin misstag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0