halva sommaren?





Det slog mig för ett tag sedan, halva sommarlovet måste la ha gått nu? Jag vet att, när gothia väl har varit, då är det inte så länge kvar. Ärligt talat, jag blir nervös. Tänk, det är sista året som jag går kvar i skolan. Helt sick, ett år kvar bara. Sen är jag fri, arbetslös, ledig, och massa mer kan man säkert komma på.

Men nu ska vi inte deppa, haha. Jag ska njuta lika mycket av slutet av detta sommarlov, som jag har börjat, så det så. Dessutom är det ju london som närmare sig, tillsammans med min sten ;) Det kommer blir så awesome, på riktigt, jag längtar!!

Hade ju planer på att springa lite imorgon, känner att det är dags att ta tag i det. Men har känt hela dagen att varken min näsa eller hals tillåter mig till det. Lite irriterande, när jag väl fick igång mig att göra det. Får göra det så fort jag blir frisk istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0