heeemma

Tillbaka från tre underbara dagar med mina favoritbrudar!
Vet inte om jag skrev det innan jag åkte, men anna fick en impulsiv idé att vi skulle åka upp till hennes lägenhet i måndags. Så vi gjorde det.
Jag kan bara säga att jag är riktigt glad att vi gjorde det! Har haft det så mysigt och roligt. Det var exakt vad som behövs på ett grymt sommarlov!

Bilder kommer kanske senare upp på face, det beror på vad fröken stenholm känner för :)
senare kommeer hon förbi hit, det är ännu en gång dags att planera london. Borde gjordet för längesedan, inte okej. Men idag blir det andra bullar. Sen måste jag även fixa pengarna som ska med :)

Blir fullt upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0