home sweet home

Tillbaka från praha denna gången. Det känns riktigt tråkigt. Har varit en riktigt rolig veckan, med båda framgångar och motgångar. Känns sorgligt att det kanske var sista gången, men tro mig jag ska dit igen. Hur och när vet jag inte riktigt. Men jag vill tillbaka!

Kom hem vid tio igår, satt och lyssnade på matchen på bussen. Sen hade vi sånt flytt, att vi nästan hann hem och se slutet av matchen!! FORZA SPANIEN är allt jag har att säga. Så uunderbart, jag skojar inte, jag rööös när målet gjordes och även efter. Det kändes nästan som att jag var med i laget.
Underbart

För övrigt har det varit en underbar vecka i prag, värmen, inte att leka med. Men jag kan inte säga mer än att det var en resan som alltid kommer att minnas hos mig. Jag kommer alltid sakna prag med laget!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0