Introduktion

Eclipse, var såååå bra!!! På riktigt, har bestämt mig för att inte ha höga förväntningar, vad än folk säger och tyckte, men jag måste säga att den var så bra! Filmerna blir bara bättre och bättre för varje gång, dock är det inte riktigt samma med böckerna, men det kanske är lättare med filmer, vad vet jag?
SÅ jag säger verkligen att det är en film man borde se, på riktigt!

Igår var tanken att vi skulle dra till karisma, en kompis har fyllt. Men efter ändrade planer slutade kvällen hemma hos bella med en bra film, eller ah tre filmer blev det till slut. Det var riktigt mysigt att bara vara vi två och prata minnen och nytt skvaller, hahhah.

Idag blir det en introduktion inför gothia, som börjar imorgon för min del. Ska jobba nere på heden så känner ni för det får ni gärna komma ner och hälsa på mig :)
Tror det kommer bli en riktigt rolig vecka :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0