nyklippt



Första året i prag


Idag har jag bestämt med amanda att det var dags att klippa mitt hår. Det senaste har frisören ofta klagat på hur dåligt mitt hår ser ut varje gång jag klipper det, så jag har bestämt att amanda ska klippa det ofta. Så frisören inte kan klaga mer. Så idag var det dags igen.
Jag är nöjd, men som jag sa till pappa, det är så lite att det inte ens märks, jag känner, men inte mer, heheh.


Annars har jag tagit det lugnt. Har nästan läst ut min bok, just nu läser jag I skuggan av värme, ni vet den filmen som Joel Kinnaman är med i? Den är riktigt tragisk, men grymt bra också. Har ju sett filmen, men boken är MYCKET bättre :)

Ikväll ska jag sova hos stenen men jag hör rykten om att det kanske nalkas en utgång, orkar jag verkligen de dah?? Får se vad fröken säger, hon skullle höra av sig senare ;)

NU har även bilderna från prag kommit upp på face, frågan är ju om ni verkligen orkar kolla igen ;) Det är inte lite bilder, TRO MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0