sista dagen

Lite blandade känslor när jag lämnade jobbet (kanske inte känslor direkt, haha) men det var ju min sista dag på gothia cup. Har varit en riktigt rolig vecka, träffade riktigt trevliga människor. Haft både motgånger och medgånger, så som det ska vara på en arbetsplats, eller?
Så det var både skönt och tråkigt att lämna jobbet idag, men det var lätt värt att jobba, helt klart!

Nu är jag helt slut. Känner att jag bara vill gå upp och lägga mig, antingen kolla någon bra film eller läsa ut min bok, Det ska bli ett sant nöje att döda dig. Väldigt intressant bok, en självbiografi av Magdalena Graaf.
Får se vad jag gör.

Imorgon är ju alla finaler i gothia. Frågan är ju om man ska åka in och kolla?
Har ju faktiskt gothia card, så jag kommer ju in gratis, men den stora frågan är ju om jag orkar de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0