den långa väntan

Älskar att folk ringer just idag och ber mig komma och kolla på korpen. Varför just idag, hade varit bättre igår, hahha. Livet är orättvist ibland.

Sitter i alla fall och väntar på att jag ska få in beställningar från diverse personer i laget. Som jag nämnt tidigare, så säljer vi choklad, praggänget asså, en sista grej. Så redan nu är det dags att dra in alla beställningar, så att jag kan skicka vidare det till företaget.
Så nu sitter jag här och väntar.

Om jag inte hade gjort det, så hade jag ändå varit på min träning, så hade ändå inte kunnat kolla korpen. It just sucks sometimes, hahha.
Men men, vad ska man göra?

Hade ju ett inbokat möte med mina homies, kommunikation mellan oss tre, finns det?
En säger att vi ska prata då, sen kan just den personen inte, suprise? Ingen namn, men du vet vem du är ;) och jag gillar dig ändå ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0