frida carlssons student!

Inte mycket bloggande den senaste tiden. Men så är det ibland.
Har haft fullt upp med att fixa studentpresenter och födelsedagspresenter. Även det sista pluggandet har tagit sin tid. Då hinner man inte alltid blogga ;) Men nu kände jag att det var dags igen :)

Sitter just nu och väntar på att ellen ska bli redo. Vi har varit på hvitfeldska och sett när frida sprang ut:D:D GRATTIS PÅ STUDENTEN GUMMAN!!<3
Så snart ska vi dra oss till hennes studentmottagning, mycket trevligt kommer det bli.
Fick sån extremt längtan att ta min student (eller sluta skolan som pappa säger hehhe) när vi stod på skolgården. Men min tur kommer nästa år, jag är taggad!

Ska även på Sebastians student, på fredag. Malins pojkvän asså :) så det kommer bli riktigt trevligt det med. Kul att man även får komma dit :) sen blir det eventuellt utgång senare på kvällen. Får hitta ett ställe som inte har sin studentfest där, hahha.
Det är ju så många som tar studenten nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0