glad midsommar



Glad midsommar på er alla!

Nu har dagen anlänt, hahha. Låter som om det vore evigheter sen sist, men det var ju ändå ett år. Är inte riktigt säker på vad jag gjorde förra året. Vad kan det bero på? ;) hahhaha.
Denna gången blir det i alla fall att grilla och ha trevligt med goa männsikor. Känner att det kommer bli en bra kväll!

Men hold up!
Jag hoppas inte att, bara för att det är midsommar, så missar allla matchen??! Kom igen, det är ju Portugal-Brasilien! Jag kan ju lova jag ska se den. Kan ju inte missa när min man spelar. Så jag kommer sitta klistrad framför tvn, ensam, hahah. Men jag kommer ändå inte vara uttråkad ;)


Min man!<3

Kommentarer
Postat av: fRIDA

MIN MAN!!

2010-06-28 @ 23:53:28
URL: http://fruttaprutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0