go argentina go



Som alla säkert har koll på, så vann ju argentina igår kväll!! Så efter domarskandalen i england matchen, blev jag ändå glad. Dock måste jag erkänna att det blev nästan en domarskandal där med. VÄLDIGT synlig offside när Tevez sköt in 1-0 målet. Även om det inte hade godkänts, så tror jag att argentina hade vunnit ändå.
Så en del av kvällen slutade bra i alla fall!

Var på SB idag, lånade två nya böcker, Utan en tanke och I skuggan av värmen. Vissa kanske inte vet att den andra boken finns på film, och vem är inte med i den om inte självaste JOEL KINNAMAN! Det var så jag fick reda på att den fanns på bok. Dock är det en självbiografi i fem delar. Så nu har jag en hel del att läsa :)

Snart är det dags att byta om för träning. Har börjat känna numera att jag ser fram emot varenda träning. Hur kommer det bli efter prag då. Det är ju egenträning som gäller då. Får försöka hitta den peppande rösten i mig, så att jag inte tappar detta sug efter träning ;)

Kommentarer
Postat av: mikaela

Jag har filmen, jag har filmen :) skitbra!

2010-07-08 @ 22:00:11
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0