grease




Längre än en vecka har jag gått och velat se Grease, ni som inte har sett den, NI har missat något. Den är en sådana film som man bara måste se. Anledningen till att jag vill se den, är johannas fel. hahha, men jag gillar't.
Eftersom jag ska träffa fröken lunneryd imorgon, ska jag nog ta och övertala henne att se den. Liksom, hur snygg är inte John Travolta i filmen? MAN DÖÖÖÖR!

I alla fall, ni verkar det ta sig med chokladen. Alla har fått sitt, hoppas de är i full gång med att sälja allt nu. Dock sitter jag hemma med en extra beställning, så hoppas att den tösen kommer snart ;) efter matchen, slovenien-england, ska pappa och jag iväg och dela ut allting.
Sen får vi se hur kvällen slutar, har lite alternativ, om man säger så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0