hulebäck student

Härliga bilder malin la upp tidigare :) riktigt trevlig kväll var det där ja, hahha :)

Nog om det, hade första innebandyträningen idag på hur länge som helst, kändes det som. Kände verkligen hur fort det försvinner i en, om ni fattar ;)
Men det var grymt skönt att komma igång igen, dock extremt varmt, eftersom det är varmt ute och det inte finns någon ac i hallen, vilken suger, men det var bara att bita ihop och gilla läget :)

Imorgon blir det hulebäcks student. Lovade malla att jag skulle följa med henne på utspringet, så det blir najs, tror jag. Kommer dock inte gå på någon mottagning, ska hem till amanda för hon ska klippa mitt hår igen. Har ju börjat ta tag i det nu, min frisör sa till mig att klippa det oftare, så då tar man ju chansen, när man har en kompis som kan sånt ;)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0