hur svårt kan det va



Efter beslutångest angående löjliga saker och försenade bussar, tog vi tre oss till slottskogen för att grilla och bara ta det lugnt. Ja, grillen. Vad ska man säga, har aldrig riktigt förstått hur man får igång den. För följer man instruktionerna, så funkar det ändå inte. Så ja, vi blev lite osams med grillen kan vi ju avsluta det hela med.

Men mysigt och trevligt hade vi. Många goa skratt och tårar. Hahaha, lite lät poetiskt där kanske, eller ;) men det var riktigt kul att träffa dem igen, även om det inte var så länge sedan :) dock blev det lite för kallt, så kunde inte stanna så jättelänge. Är ju hemma nu liksom.

Imorgon ska jag och stenen ta en sista tur till staden och kolla lite, eller allum kanske. Sen ska mina vän johanna komma till mig och fixa mitt hår, sen kommer stenen igen och sminkar mig. Så är det dags för att fira våra käre vän rebecca som äntligen fyller arton!! Kommer bli en awesome kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0