ibland händer det

Tro det eller ej - men jag gick faktiskt upp och rensade mitt rum !!
Är riktigt stolt över mig själv, tänk ändå att jag dra tummen ur röven och fixade allt. Det var nog den där kicken innan jag la mig igår som tog över.
Ikväll kan jag lägga mig i ett fint rum :)

fröken lunneryd kom förbi förut också. Den skiten åker ju till alanya med rebecca och masssa, så jag kommer inte träffa dem på två veckor :( kan ju trösta mig med att en av dem veckorna är jag i PRAHA!! Helt sjukt att det är så snart, bara en vecka. Har mycket att fixa :)

Men det var mysigt att anna kom förbi. Kunde prata lite om resan och allt möjligt. Kände att vi både behövde det, sen var ju tanken att hon skulle få musik av mig. Men eftersom ipods och itunes är så efterblivna, kunde hon inte göra det. Jag får vara en ängel och skicka till henne sen :)

Fick precis ett mail från gothia om att vi ska ha en kickoff på onsdag. Har ingen aning om vart jag ska, men jag har en beskrivning, så det löser säkert sig ;) men spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0