mine

Den låten, högsta volym på stereon/datorn, funkar i alla lägen!
Spelar inget roll vilket humör jag är på, denna låten ger mig alltid ett gott humör. Konstigt att tro kanske, man jag är sån tjej. Jag blir lätt på bra humör när jag hör riktiga pepplåtar!
Får så mycket impulser när jag hör denna låten!
Nu känner jag att jag bara vill ut och springa! Ska nog ta och göra det på söndag, eftersom jag missar träningen idag.
Bara lyssna och njut och hoppas att ni får samma känsla som mig ;)






det var samling i hallen, så då var det några som hade bakat, mumsigt! Riktigt trevligt, sen blev även en frågesport, med musik. Dock så är ju våran lärare liiite äldre, så vi hänger inte med så bra på hans musik, men det gick hyfsat :)

Ingen lång avslutning i hallen, men det var rätt gött ändå. Så slipper man sitta där för länge, haha. Mötte upp anna och drog till stan. Åt, hämtade mitt pass, mötte upp den andra anna och hennes kompis natha. Tog en liten fika i väntan på bättre tider, hahah.
Ikväll blir det utgång för att fira vårat kära sommarlov som har kommit. Så det kommer nog bli riktigt najs. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0