nu börjar det dra sig

Det har jag verkligen tänkt på idag. NU är det inte alls långt kvar tills vi åker till Praha detta året! Minns verkligen när jag och johanna pratade för ett halvår sedan och sa att det bara var ett halvår nu, och titta, nu när det inte ens en vecka kvar! Hur sick är inte det?!

Dock är det mycket som ska göras innan jag åker. Måste växlas pengar, träffa vänner, ta en fika, köpa tandborste(ja, jag ska ha en speciell!) sen fler grejer som jag inte minns just nu.
Sen fyller även lilla frida 19, så henne ska vi också fira, oj oj. Jag kommer har fullt upp den veckan asså, men jag gillart.


Praha 2010 here we come! Dock med en person mindre och lite utbytta personer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0