sista studenten



Först måste jag bara påpeka att det är käre Anna Stenholm som gjorde den extremt snygga sminkningen på mig igår. Kanske inte syns på bilden så bra, men tro mig!

En annorlunda kväll igår.
Började med att vi tog några drinkar hemma hos anna, sen vidare till hennes klassfest. Lite skumt att vi hängde med, när vi inte ens går i klassen, hehe. Men men, hann inte stanna där så länge, skulle möta upp malin och hennes kompisar.
Drog till parken, rätt lame om jag ska vara ärlig. Träffade lite olika folk jag kände. Vissa var kul att träffa, andra inte...

Hade lite problem på hemvägen. Men efter turbulens kom vi till slut hem. Stenholm, du är bäst! Glöm inte det!

Idag var det sista studenten för mig att gå på. Tror dessutom att det var den sista skolan också. Men det var trevligt. Kände igen vissa, träffade även folk jag aldrig sett förut, hahha. Men det är så det är :)

Ska upp och kolla på VM nu tänkte, nu börjas det ju ;)

Kommentarer
Postat av: Stenholm

Loove you

2010-06-14 @ 18:43:21
URL: http://annastenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0