stundenter 2010

Som sagt bar det ju av mot Hulebäck för att se när Mia och Frida tog student. Jag skojar inte när jag säger att det regnade extremt mycket. Efter att vi kom till skolan, kände både jag och malla att det bara var att skippa paraplyet och acceptera regnet, haha.
Så kan säga att jag var ganska blöt när jag kom hem.

Såg en hel del på skolan. Riktigt kul att faktiskt se de flesta man känner :) så det var en lyckad student. Även om man innerst inne bara hatade alla för att jag också vill ta studenten,haha. Bara ett år kvar, känns inte alls länge, nej....

Fick även håret klippt hos amanda, ingen störres skillnad, men det var ju bara topparna, så.
Hjälpte även hennes bror att göra sig i ordning för hans bal. Nians bal, jag minns när jag hadet det, så rolig! Riktigt snygg blev han i alla fall, skulle tagit en bild ;)

Imorgon är det min tur att sluta skolan, ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0