sushiiii



Gillar att jag sitter hemma och läser Luftslottet som sprängdes och tänker på hur sugen jag är på sushi, så smsar anna och frågar om jag är sugen på sushi i stan. Hur underbart är det inte?
Så tog närmaste bussen in med bruden och gick till Super Sushi, satte oss vid kanalen och bara njööt och snackade. Kan snacka om allt och ingenting med den bruden. Det tar liksom aldrig slut, hahaha!

Någon mer än jag som säg matchen igår kväll?
Vad hände?!
En del av mig tycker jääättesynd om Green, men på samma gång, det borde inte få hända. Inte på den nivån. Så har lite blandade känslor inför vad jag ska tycka haha, (stort problem liksom) frågan ÄR ju ifall han får spela några mer matcher, efter den tavlan.

Ikväll blir det nog lugnt. Ska nog sätta mig och försöka läsa ut min bok. Jag har ju inte svårt för det, om jag väl kommer in i den :) så det känns som ett lockande val för mig. Har ju inga direkt större planer för min del och det är ju dessutom söndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0