träning träning träning



ANNA LOUISA STENHOLM! VAD ÄR GREJEN MED DIN DÅLIGA UPPDATERING PÅ BLOGGEN? SKÄRPNING!

Kom nyss hem ifrån cykelaffären. Kände att jag skulle ta tag i grejer, så jag tog en cykeltur och pumpade luft i mina hjul. Var lite orolig att det skulle vara punka. Men som tur var, saknades det bara luft i mina hjul.
Har även varit och slängt skräp med min mor, som var hemma en stund. Så klockan är bara två, men ändå känner jag att jag har tagit tag i saker och ting. OCH förtjänar mig att ta glass nu :D

Tänkte ta och se Elfenbenskusten-Portugal senare. Tror det kan bli antingen en bra match, eller en överkörning för elfenbenskustens del. Jag håller på portugal i alla fall.
Efter matchen får jag nog springa till träning, yay, uppvärming på köpte, haha. Men det löser sig :)

Någon som är sugen på att ge mig ett sommarjobb bara sådär? Är i grymt stort behov av det just nu :(

Kommentarer
Postat av: bsxvdsvgds

HAHA JAG SKAAAAAAAAAA

2010-06-15 @ 19:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0