honey, I'm home

Dagens låt måste tillgängnas till FC Barcelonas låt



Nu är har jag kommit tillbaka till kalla sverige. Är både kul och tråkigt. Hade gärna stannat kvar i värmen, men jag saknade ju mina kära vänner, så det är kul att träffa alla igen!

Min dag har varit rätt kort och helt tom typ. hahahha. Två lektioner, varav ett prov på ena. Gick la som det gick, får se när jag får tillbaka svaret.
Annars har jag bara varit i skolan och pluggat och umgåtts med mina kära vänner!

Hur var då min resa i Barcelona? Underbar!
Det bästa med resan måste jag erkänna var när vi var på nou camp och så FC Barcelona-Valencia, som barca vann med 3-0 och min man, messi gjorde alla tre målen!

Men överlag, så var det en grym resa, orkar inte skriva allt vi gjorde. Så ni får förstå att den var underbar bara, kommer säkert upp bilder på face senare.

Nu ska jag dra mig till torpa, adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0