I'm adult now

Dagens låt; Oh Africa - Akon feat Keri Hilson
 

Jag måste säga att varje gång jag hör låten, så kommer börjar jag tänka mer och mer på sommaren. För er som inte vet, är det denna låten som är den officiella VM låten inför fotbolls vm i afrika. Tycker att det har lyckats bli en grymt bra låt detta året. Brukar inte gilla de låtarna, men i denna fick det med liten afrikansk musik men även dagens. Dessutom är ju båda sångarna från afrika, jag gillar't ;)

Min dag då. Jo, har insett en sak. Det är inte bra att ha sovmorgon varje dag i en vecka, som denna. Inte för min del i alla fall. Jag har blivit typ trött, eftersom jag sover för mycket? Går det? Det borde det.
Men jag ska inte klaga, får ju sova ;)

Min dag i alla fall började inte bra. Började med att det blev ett sorgset samtal med en väldigt nära vän till mig, ska inte nämna namn och orsak. It's none of your fucking business!
Grymt tråkigt var det i alla, ska nog träffa min vän imorgon, känner att personen behöver mitt stöd.
Annars har min dag varit helt ok. En lektion. Matte. Usch, men det känns som att vi knappt fick något gjort. Vi började typ gå igenom en grej, sen skulle vi läsa en sak, sen slutade vi.
Vad hände där?

Sen blev det stan för observation på stan. Usch, kände ju sig inte lite dum när man satt där och kikade på vad folk intresserades av. Usch, aldrig igen säger jag! Nu är det gjort i alla fall.
Skulle även träffa mamma. Var på nordea och fixade lite, så kan nog säga att jag är vuxen nu, haahaha.

xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0