italienska föreningen

Känner inte att det har varit någon "dagens låt" idag, så vi skiter helt enkelt i den delen.

Min dag. Den har varit helt okej. Började vid åtta, innebandy. Var dock inte med, har börjat få ont i min tidigare skadade, så tänkte att jag vilar idag, så tränar jag imorgon istället. Satt faktiskt och pluggade istället :)

Onsdagen var lika seg som alla onsdagar är, rätt jobbigt att börja åtta och sluta fem i tre, när man har sån skillnad mot de andra dagarna. Men men, jag överlever, det är ju bara typ tio veckor kvar, vilket är helt sjukt! Hur fort går det inte liksom?
Om bara typ två veckor är det ju påsklov, vilket är mycket mycket najs.

Efter skolan skulle hela våran italienskagrupp åka till något ställe i gamlestaden som hette typ italienska föreningen där vi fick beställa mat och dryck på italienska. Alla där inne pratade italienska, så att man skulle få sig en liten känsla av att man faktiskt var i italien.
Var faktiskt riktigt trevligt, dock var det inte många som kom. Men vi som kom hade det trevligt i alla fall.

Får ta och gå upp och kolla hockeyn nu, markström är inte med, har skadat "den nedre delen" som tidningen säger. Men det går hyfsat, hörde precis att det blev lika i matchen, jag tror att Brynäs klarar det!

xoxo hellepelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0