kaffesug

Yes, det snöar....
Samma tanke när man tittar ut och ser att det snöar, vad händer med sverige??
Nu borde snön börja försvinna, det är dags för våren att komma, så att jag kan ta på mig min vita converse och min svarta skinnajacka!

Glädjer mig mycket åt att om exakt en vecka är jag i alla fall påväg till BARCELONA! Då ska jag verkligen ha på mig min converse och skinnjacka!

Dagen, jo den har varit helt okej, rätt kort egentligen. Hade företagsekonomi, fattade la både det ena, men inte det andra ;) men jag tog mig igenom hela lektionen i alla fall
Sen var det bara betygsnack på engelskan, gick hyfsat bra, ligger där jag har trott hela tiden, men det kan bara bli bättre med tiden.

Hade det hemska gymnastikprovet idag också. Jodå, svarade ju på hela provet, men hade ingen bra magkänsla när jag lämnade cafét, av någon anledning var vi där, men men.

Har suttit på stadsbiblioteket nu en stund. Min mamma har varit så snäll och skrivit klart min meritlista och skicka den till mig, våran dator är lite efterbliven så våra dokument kan inte öppnas på våra datorer.
Så nu har jag sutttit och klistrat och fixat, så min ansökan till astra tech är nu skickad!
Kände lite nervositet när jag skickade det, men vi får se hur det går.

Nu måste jag dra arslet härifrån och åka hem, det är matteboken som väntar. suck. Gillar verkligen inte matte för tillfället. Studiedagen imorgon gör det inte bättre, måste plugga matte exakt hela dagen!
Nu ska jag gå och köpa mig en kaffe, är grymt sugen!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0