lagfest

Kom nyss hemifrån lagfest, mycket roligt måste jag säga!
Var lite stelt i början, men så är det alltid. Musik var la helt okej, lite för gammal och skum för min del, vissa låtar. Men helt ok!
Hade gärna dragit vidare, folket skulle till valand, men ska upp vid halv åtta och stå i fiket, så kände mig inte så taggad på att dra. Dock försökte emelie dra med mig hela tiden, men som sagt, det kommer fler helger ;)

Annars har min dag sett ut som vilken lördag som helst. Träningar till ett, dock ingen tjejträning gött! Så då fick man sig en liten paus, inte helt fel.
Stanna kvar, självklart, och kollade på mitt lag. Dock såg jag inte klart hela, var ju dags att dra sig hem och göra sig redo inför kvällen!

Var la i svingeln vid tio över åtta, och kommit hem nu. Borde la räknas som en lyckad kväll? Okej, har varit hemma en stund, men ändå. Inte en helt fel lördagskväll. Jag är nöjd.

Imorgon blir det packning inför det efterlängtade BARCA!!!!

xoxo



lagbild, innan vi skulle till olofstorp på 19-årsfest för Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0