lördag it is

Dagens låt; But I still haven't found what I'm looking for - U2



Fick en god nyhet denna lördag. Från och med helgen efter lovet, kommer vi inte behöva vara med på sista träningen på lördag. Det känns gött. Dock vet jag att alla vi tre kommer stanna kvar i hallen varje lördag och vara men ändå. Så gulliga är vi. Men det är skönt att veta att det kommer lösa sig för dem killarna som ska bilda ett nytt lag :) så det var nästan två flugor i en smäll ´denna lördagen.

Var i hammarkullen med jeanette och friday och såg när johanna spelade. De vann. Gött. Vi hade med oss deras otroligt söta hundar. Man dör så fort man ser dem, jag skojar inte. Så jag och frida satt och tog hand om lilla Nelly och Ludde hela matchen. Åh, lilla Ludde somnade i min famn hela tiden, jag älskar de så sötnosarna!

Skulle egentligen träffat anna och anna denna helgen, men icke. Efter massa typ strul och snack, så kom vi fram till ett vi tar det nästa vecka. Så det blir en tråååkig seg hemmakväll den lördag.

ska lägga upp ett album från barcelona på face nu, så det kan ni kolla på senare.

xoxo hellepelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0