M&Ms

Dagens låt; Down - Jay Sean feat Lil Wayne



Har precis kommit hem ifrån stan. Träffade anna som sagt. Trevligt. Vi gick direkt till Lydias något och åt. Mycket trevligt ställe. Var en buffe där man fick äta hur mycket man ville för bara 79 kr! Inte illa, det var mest fokuserat på tacos. Det var heller inte helt fel :)

Satt där ett bra tag och bara pratade, mysigt. Tänk att det var senast när vi firade min födelsedag när jag såg den bruden, inte okej. Hann prata om allt och ingenting, me liike!

Tog oss även en liten tur i stan, blev inget köp, bara lite godis. Det är faktiskt fredag! Kollade igenom lite solbrillor inför sommaren. Hittade två par som var intressanta för min del. Får se ifall det blir något köp av något av paren, who knows ;)

Sitter och knaprar på mina sista M&Ms nu. Köpte det på taxfree när vi var i tyskland. Tänk, för exakt en vecka sedan, satt jag i vårat hotellrum och var helt exalterad inför matchen vi skulle se mellan Barca och Valencia. Helt sjukt att det är en hel vecka sedan :(

xoxo hellepelle

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag funderar också på det paret jag provade, vi får åka in igen och kolla mer :D:D<3

2010-03-20 @ 18:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0