nu börjas det igen

Dagens låt; Snart skiner Poseidon



Någon som lyssnade på Barcas kampsång?
Jag tyckte faktiskt den var helt okej, men Snart skiner poseidon är mycket mycket bättre! Den är grymt svårt att slå! Blåvitt!<3
Satt på bussen imorse, helt plötsligt kom den på min ipod. Då. Då fick jag tillbaka känslan när jag stod i klacken i höstas och sjöng med alla andra änglar, underbart.
Jag ser fram emot denna säsongen till tusen! Detta ska bli ett blåvittår!

Lilla julle kom inte till skolan idag :( stackarn hade gått och blivit sjuk. Hon lät inte alls bra igår i skolan, så jag sa till henne att stanna hemma idag och det gjorde hon. Hoppas bara att hon är frisk till imorgon.

Annars var dagen helt okej. Dock blir jag alltid så grymt seg på onsdag, jag vet inte vad är. Men något med onsdag säger att man ska vara helt slut när man sitter på bussen. Skumt. Kan nog bero på att det är mitt i veckan och man vill att det ska vara helg, men typ halv veckan är kvar, eller?

Var även ute och delade ut lite cv, inte det roligaste, men fick delat ut några. Får se ifall det är någon som nappar på mig, jag ska hålla tummarna som ett as!
Ska även ta och skicka några fler på datorn, så man har fler alternativ, ifall man inte får en, så kanske man har tur på den andra. Den döh ;)

xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0