sm kval

Dagens låt; Welcome to the jungle - Guns N' Roses



Hela helgen har bara ägnats åt innebandy. Kan bero på att det har varit kval för både mitt lag, damer div.2 och herrarna div.2.
Så igår var det färd mot växjö. Väldigt bra match. Tyvärr gick det inte våran väg. Men vi spelade grymt bra, sen i det sista hände det en hel del som inte borde hända. Men den saken behöver vi inte gå närmare in på ;) Huvudsaken är att vi har en match till och det är bara att tagga rejält till den.

Har även varit i Wallenstam idag. Då var det dags för herrarna att kvala mot ett annat lag, som också kommer från växjö, dock inte samma. Började as bra, grymt spännande match. Men det gick inte vägen för dem heller. Så man kan inte säga att det har varit en helg för IBK Göteborg, men det blir säkert bättre nästan match!
Hade dock lite tur, vann nionde pris på en lott. Det blev en keps, rosa pannband och en flaska från klubbhuset, inte helt fel. Vissa grejer var ändå väldigt praktiska!

Snart ska jag äta, sen blir det marknadsföring för min del. Har även hört lite rykte om att det ska vara studiedag på torsdag. Det hade inte varit fel, ska jag säga dig ;)

Malla ring mig!!!!

xoxo helle pelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0