sovmorgon

Dagens låt; Dancing in the dark - Bruce Springsteen



Ibland undrar jag om det är något fel?
Hade världens goaste sovmorgon inte, började 11:50 som vi dessutom tydligen kommer börja varje torsdag framöver me liike!
I alla fall, när jag väl tog min tid på mig att klä på mig, sätter på min mobil, får jag ett sms av malla
- hellepelle, ring mig så fort du har vaknat!!
sen ett till av henne
- seriöst, ring mig när vi är vaken :)
jag blir faktiskt lite orolig vad det kan handla om, så jag ringer upp direkt.
Då vill den sötnosen bara träffa mig tidigare på centralen och äta frukost på espresso house. Så söt är du!<3
Så jag tar första bästa bussen och tar en frukost med malla, mycket god!

Hade bara två lektioner idag, fett värt! Fick reda på att vi ska göra en pjäs i svenskan, från antiken, men vi får tolka den hur vi vill. Så vi bestämde att vi ska göra våran modern, våran handlar om när kvinnorna sexstrejkad i grekland, under antiken. Får se hur det resultatet blir. Hahaha

Fick även alla material för provet vi ska ha i engelska nästa torsdag, ska till tandläkarn så missar min goa sovmorgon :( men har mer tid på mig att förbereda inför provet då :)

Snart ska jag dra mig på träning, lite synd att jag inte kan äta våfflor med de andra, det är ju ändå våffeldagen denna dag ;)
Men jag får våffler när jag kommer hem ändå, så snäll är min syster mot mig ;)

xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0