sushi i eriksberg

Hinner inte skriva så mycket, anna och camilla kommer snart. Vi ska åka till eriksberg och äta SUSHI. Det har typ blivit en tradition för mig att äta sushi varje fredag, dock med min syster, men men.
Idag ska jag faktiskt äta sushi med anna och camilla för att jag var i barcelona när lilla anna fyllde. Så då tänkte jag att vi skulle fira henne lite senare med middag. Och hon valde att äta sushi, jag hade faktiskt inget med valet att göra denna gången.
Det blir säkert mys.

Dagen har varit helt okej annars.
Seg, men jag och malla var riktigt hurtiga på lektionen måste jag säga. Så nu ska vi vara lika duktiga som idag, ända tills matte np är!

Nej, nu måste jag fixa det sista, som alla vet är jag världens tidspesimist, så hiinner inte skriva mer.

xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0