the show must go on

Dagens låt; The show must go on - Queen
Har faktiskt en liten anledning idag!<3




Denna veckan är väldigt speciell måste jag säga. Har typ haft en eller två lektioner varje dag, gött tänker ni, skumt tänker jag. Men tänk, att gå från att ha minst tre lektioner varje dag, till knappt en typ. (lite överdrivet) Det känns som att det saknas något, typ lektioner?
Men men, nu är det lov snart, vilket är grymt gött! Känner att det kommer rätt passande faktiskt!

Hade som sagt bara en lektion idag. Natur. Helt okej. Känns som att det börjar gå bättre i det ämne, bara därför kommer det gå neråt nu hahhaha. Men men, stannade ändå kvar till ett. Fattar inte riktigt, stannar alltid kvar i skolan, men det har ju sina anledninar varje gång ;) hehe.

Åkte och träffade anna efter skolan. Tog en promenad i det regniga vädret. Faktiskt rätt mysigt, pratade om massa. Kändes grymt skönt att bara prata! Satte oss även på en fin utsikt och satt där när det hade slutat regna en stund. Så skönt att träffa anna igen. Att man verkligen kan sakna en person så mycket, helt sjukt. Men det är skönt att vi faktiskt ses!<3

Träffade pappa på allum, skulle köpa sushi. Mumma! Älskar det!
Sen åkte vi förbi östra och hämtade pia, pga regnet. Så snälla är vi.

Har även pluggat riktigt bra. Inför detta engelska provet har jag faktiskt pluggat väldigt bra, om jag själv får säga. Men nu ska jag visa för ann att jag förtjänar ett starkt VG, där med basta!

Imorgon är det dags för tandläkarn, lite nervös faktikst. Fast vet inte varför, har aldrig haft problem innan, är la rädd att jag ska ha fått mitt första hål, någonsin. Nej, vi får hålla tummarna på det bästa!


xoxo hellepelle

Kommentarer
Postat av: Anna

<33

2010-04-01 @ 10:03:17
URL: http://annastenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0