träning it is

Känns verkligen som att det var hundra år sedan jag var och tränade. Fast det är ändå två veckor :O
Har ju varit i barca en vecka och veckan innan det var jag tvungen att plugga, så att jag inte skulle ligga efter nu. Men ikväll är dag dags igen! Jag är grymt taggad, det var faktiskt grymt längesedan jag var så taggad som jag är nu.

Underbart skönt med sovmorgon denna dag. Dock var julle fortfarande sjuk och malla försov sig :( men det var en bra dag ändå. Fick reda på vad vi ska ha med på engelskaprovet. Usch. Prov hit och prov dit, palla!
På tisdag är det dags för ännu ett "älskat" bertil-prov. Men har faktiskt pluggat väldigt mycket, så det ska nog gå mycket bra.

Imorgon blir det en tur på stan med anna stenholm! Grymt kul! Har inte träffat henne sen jag firade min födelsedag, så tycker verkligen att det är på tiden! Så kan jag även kolla på en present till en annan anna ;) hahhaha, livet är svårt när man känner fler än en anna ;)

Snart måste jag gå och byta om, men kan nog sitta här en stund till. Min käre pappa är så snäll att han kör mig till min träning, i svingeln.

xoxo hellepelle


saknar barca!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Annor är viktiga, utan Annor skulle allt vara mycket tråkigt :):):):):):):):):)

2010-03-18 @ 22:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0