21 km, det är något att bita i!



I'm baaack!

Nyduschad och
klar! Jag är helt slut nu, rent ut sagt! 21 km, shit mycket mycket jobbigare än jag trodde det skulle vara!
Fick ändå en tid som jag siktat in mig på, så jag är helt nöjd. Speciellt när jag hade ont i diverse delar av kroppen under hela loppet. Var det inte foten, var det axlarna och var det inte axlarna var det håll, hahahhaha

Men älskar all respons man fick från folket runt en. Spelade ingen roll om man sprang eller gick, alla peppade en hel vägen, sånt gillar vi!
Sen fick jag självklart lite extra peppning från alla som håller på blåvitt, haha.

Fick även en ros av min kära mor och far när jag hade anlänt i mål! Så gulligt, en blå till och med, som är min favoritfärg. Jättefin!

Träffade även amanda och emil efter mål. Riktigt kul att de kom och kolla.
Bellabus skulle ju också springa, träffade henne innan loppet, hon startade efter mig. Ska kolla med henne sen, om hon lyckades med det målet hon hade satt upp, hehe 

Men som sagt, jag lyckades, är stolt över mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0