blir man inte peppad?



Någon förutom jag som blir sugen på att gå ut och springa när man hör denna låt?




Sitter och lyssnar på lite go musik med några goa kakor och en kopp äckelthe med honung. Kunde varit mysigare, men vad ska man göra när man är sjuk?
Får stå mitt kast, så att säga. Dock känns det mycket bättre än tidigare, kan det bero på att jag vill det vara, eller stämmer det faktiskt? ;)
Det återstår att se imorgon.

Känner mig mycket fräschare nu, har duschat och pluggat klart för dagen, så känner mig duktig. Även fast jag har varit sjuk.
Sitter verkligen och tvingar i mig mitt the, jag rent sagt hatar the och honung för den delen. En blandning av de två, ingen hit hos mig. Får fortsätta tvinga i mig det, får tänka positivt på vad som kommer när jag dricker det, JAG BLIR FRISK!

Ska snart gå upp och fortsätta lite på min bok, håller på att läsa Snabba Cash nu och tyvärr är det enbart för att Joel Kinnaman har huvudrollen i filmen. Lite töntigt kanske, men måste ju ge boken en chans, speciellt när HAN är med i den! Me liike alot!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0