flickan som lekte med elden



Kom nyss hem ifrån sporthallen. Blev två vinster idag. Gött. Fast ena var walkover från motståndarna, men det är fortfarande poäng och vinst :)

Fick ingen sushi idag :( har haft väärldens sug efter det i typ två veckor om jag inte har fel, i alla fall en. Finns ingen jävel som vill äta med mig. Vad hände? För ett tag sen ville alla äta sushi, nu vill ingen, INTE OKEJ.
Jag får helt enkelt ta och köpa egen sushi till mig imorgon och äta den själv. För jag ska ha den där sushin, om det vore det sista jag gör! Hahahha

Ikväll vet jag inte vad som händer, ska nog fixa klart min present till stenen. Sen får vi helt enkelt se. Är lite sugen på chips och dip med en bra film kanske. Dock är det säkert någon VM match min pappa vill se, men kan alltid hoppas på det bästa.
Ska kanske ta en promend med johanna sen, men vi får se :)

xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0