galltvål

NU känner man verkligen hur skolan börjar närma sitt slut.
Lektioner börjar ställas in, så att man får VÄRLDENS hålltimma, vilket suger när man bor i Göteborg och går i skola i mölnlycke.
Dessutom träffar man folk som antingen ska ta studenten snart, eller så ska de iväg på någons. De najs ;)

Köpte galltvål idag. En efterlängtad tvål som jag har velat testa på sen johanna kom till torpahallen en dag med vita converse (inte ett par nya, hennes nuvarande) så nu har jag inskaffat mig den och tagit den på båda min vita Lacoste väska och mina converse, så får vi låta the magic work

Måste börjar planera alla mina studentpresenter jag ska fixa. Lägga upp en lista på hur mycket som kommer gå åt, det är inte lätt att vara student när man har vänner som tar studenten i år, ahhahah. Känner bara hur mycket som kommer ryka nästa år då, jösses!
Men den smällen tar man då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0