gbg cup

Dagens låt; Vill ha dig i mörkret och hos - Freestyle



Hemma från stan med luet. Det nalkas ju tjejmiddag hos stenen imorgon, så kände att det var dags att fixa en present till bruden. Tror hon kommer bli riktigt nöjd med vaad vi har att ge henne ;)
Kan inte lägga upp på bloggen, men vem vet, det kanske kommer upp senare eller på hennes :D

Ovanligt varmt idag. Måste faktiskt erkänna att jag underskattade vädret. Tog på mig skinnjacka, hood och vanligt linne... kunde skippat hooden. Kände att det blev liite för varmt i ryggen, heheheh.

Snart ska jag och min pappa åka iväg och se på gbg cup igen. Ja, jag och min pappa är riktigt nerds när det gäller cuper. Vi ser så mycket matcher vi hinner hahhaha, men vi gillar de ;)

NU ska jag fixa klart stenens present, så hörs vi kanske senare

xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0