kristihimmefärd?

Dagens låt; Hannah - Melissa Horn




Idag känner jag att jag har varit duktig.
Först åkte jag och pappa till lundbystrand för att titta när några i mitt lag spelade Göteborg cup. Sen drog vi oss hem, jag skulle förbereda mig lite inför mattehjälpen jag skulle på idag.
Åkte till honom(pappas kompis) vid tre, sen satt vi där och gjorde matten i tre timmar!! Seriöst, tiden gick så grymt fort. Det bara flöt på, och något smartare har jag nog allt blivit ;) hahahhahha

Sen blev det chinese för hela slanten. ÄÄÄlskar verkligen kinamat, dock fick jag inte min favoriträtt, men det kommer fler gånger.
Jag har faktiskt börjat fundera på en sak, är sushi godare än kinamat?
Det är en riktigt bra fråga, jag har nämligen älskat kinamat så länge jag kan minnas, men är det så, att det har kommit en konkurrens, som kanske dessutom har tagit första platsen?? (eller delad med pasta :D)
Tufft dilemma där ;)

Ikväll ser ut att bli en lugn, fast det kan behövas ibland. Har ju fått låna Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprändes av pappas kompis, så jag kan underhålla mig ;)
Fast måste läsa ut Snabba cash första bara. Men det får nog fort, nu när jag har de böckerna ;)

Prata precis med lunneryd, så underbar tjej det va!
Har känt henne ett bra tag, vi känner varandra ut och inte, you know it girl!<3
Imorgon blir det stan med bruden dessutom, yaaay :D


thats real friendship :)



xoxo hellepelle

Kommentarer
Postat av: lunneryd

beeeeeeeeeeeebbiiiii! you are the best and you know it<3

2010-05-18 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0