ledig

Dagens låt; Open your heart - Madonna




Då var det dags för ännu en ledig dag denna vecka, jag klagar inte ;)
Blev aldrig något mer inlägg igår, tog min promenad med stenen, sen, precis när jag går in på min gata, ringer peter. Då blir det att pallra upp arslet för att möta upp honom en snabbis. Alltid trevligt, missade ju lite av mitt pluggande, åh nej. Inte okej, hahhahaa
Var la ut med honom en timme eller så, mycket trevligt.
Satte mig faktiskt och pluggade klart när jag var hemma igen, så duktig var jag ändå.

Idag har jag varit hos sandra och hon har fixat min naglar Jättefint blev det! Är hur nöjd som helst, lite ovan bara, men det lär jag mig. Lyckades få på mig mina converse, så det ska nog inte vara några problem med resten av mina behov ;)

Ikväll ska jag iväg en snabbis och fixa lite, sen blir deet korpen. Kanske skickar in ett till inlägg ;)

xoxo hellepelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0