stjärnklar



Grymt ovärd dag. En lektion som varar i en timme, känns alltid lika onödigt att åka till skolan på torsdagar. Kunde lika gärna suttit hemma och pluggat natur och italienska. Men men, vad ska man göra?
I alla fall drog jag till stan med malla en snabbis. Fick köpt lite studentstuff, nu börjar det närma sig och man måste börja tänka på vad man ska köpa till folk.
Helt plötsligt känns det som jag ska på massa studenter, så grym dyrt blir allt då. Problem. Men kommer jag på så grymma idéer som jag har nu, ska det nog gå undan ;)

Helgen min kommer nog bestå mest av pluggande. Har ju slutprovet i italienska på tisdag, så känner att det är mycket fokus på det. Sen ska min morfar ha kalas på söndag, så dit får man ju gå. Det är inte varje dag som ens morfar fyller ;)
Ska kanske träffa johanna på lördag också, så det blir nog lite allt i allo denna helg.

ÄÄÄÄÄLSKAR detta väder. Liite för fuktigt kanske, men nu kommer sommaren!!


xoxo hellepelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0