tittar upp mot himmeln

Dagens låt; En till himmel - Monty feat. Lorentz




Jag måste bara påpeka att jag har nog världens bästa lärare!
Idag, på italienskan kom vi fram till att vi ska flytta fram vårat slutprov i italienska!! Hur skönt är inte det? Som jag skrev tidigare, så fick vi ju vårat "kära" svenskaprov, som bara är ett delprov i svenska, dagen innan detta prov, vilket sööög. Men så idag, berättade hon att vi kan flytta fram det!! Hon är bara så bäst!
Det gjorde verkligen min dag!

Dock blev jag lite smått irriterad när jag skulle köpa en present idag. Jag skojar inte, jag stod i kö i 10 min!! Helt seriöst, jag fattar inte hur det kunde tagit såå lång tid. Men till slut kom jag ju fram och hur snabbt gick det inte för mig? Typ tre min eller något. Usch, hatar att behöva vänta!

Åkte även förbi en trafikskola för att skaffa mig lite info. Har blivit sugen på att skaffa mig det där körkortet nu på senaste tiden. Så tänkte att det är bäst att gå till stället för att få lite info. Har ju fått höra en hel del och det verkar bra i alla fall, så nu ska jag börja ta tag i detta.
Malin och jag har ju våra planer angående körkort ;)

Som jag skrev igår, ska jag ut på promenad med min sten idag. Har dock inte hört något från bruden än, men det kommer. Var så säker på det.
Kan ju alltid sätta mig och plugga svenska en stund, yay!

xoxo hellepelle

Kommentarer
Postat av: MALLA

hahaha WE look SO FUCKING GOOOD!!!

2010-05-06 @ 14:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0